Miért?
2015. január 09. írta: Gabu

Miért?

why.jpg
2005-től közel 10 évig, minden évben aktívan játszottam a FIFA sorozattal. Úgy ahogy az a nagykönyvbe megvan írva, gyakoroltam, versenyeztem, győztem, vesztettem, majd megint győztem. Belecsöppentem az elektronikus sportok világába. Nem is csöppentem, egyenesen zuhantam, olyan mélyre amilyen mélyre csak lehet, persze a jó értelemben véve. Első élő versenyemet 14 évesen nyertem a Pólus center jégpályáján, az utolsó komoly offline megmérettetésre pedig 21 évesen a lengyelországi Intel Extreme Mastersen került sor. Az idő telt múlt a játékot abbahagytam és belekóstoltam a versenyszervezésbe a játékoslét pedig szinte teljesen feledésbe merült. Eddig nem éreztem szükségét annak, hogy beszéljek másoknak az elért eredményeimről, akik közel voltak hozzám tudták mit jelent ez nekem, de lehet még ők sem teljesen.

Nem rég valami megváltozott, s valami elkezdett bennem dolgozni, hogy azokat az élményeket amit az évek során a játéknak köszönhetően átéltem megosszam másokkal és azt, hogy nézett ki pályafutásom során a profi fifa világa, milyen lehetőségeink voltak és kik voltak ennek a világnak a magyar szereplői. A bejegyzésekkel időrendben szeretnék haladni, melyekben szeretnék minél több fényképet megosztani a versenyekről, ha pedig egyszer eljutok odáig, az aktuális helyzetről is szó lesz. 

Ahogy általában elég sok mindenen, ezen is hezitáltam, vajon elkezdjem-e vagy sem, de úgy érzem, hogy a célom az egésszel elég mélyről jön ahhoz, hogy ne hagyjam abba a 2. bejegyzés után. Ha pedig lesz valaki akinek esetleg tanulsággal szolgálnak történeteim, egyenesen boldog leszek.

Minden egy általános iskolai osztálytársam remek üzleti érzékével kezdődött, aki úgy gondolta hogy zsebpénz kiegészítésként az éppen aktuális FIFA tört verzióját, CD-re kiírva pajtásainak eladásra bocsájtja. Zseniális ötlet volt barátom, köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabu.blog.hu/api/trackback/id/tr287057355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása